Monday, March 28, 2011

About me.

Salam, :)
Oh okaay aku dah lama tak update blog. Eceheceh padahal baru 3 hari tak update. Sekejaaap je tu kan? Arghh, ape ape je lah. Lantaaak, Lol Whatever -.-' Eh eh harini aku nak tulis biodata aku. Meh lah sini baca. Taknak baca? Sukehati korang, taknk paksa <3
                       Yeah, ni gambar sebelum kene demam pelentung :(

Nama : Syasya Binti Ahmad Sarbaini

Umur : 15 tahun (Still muda and good good gitu) Lol -.-

Tarikh lahir : 24.9.1996 (Ingaaaaat tau!)

Alamat : Ala, dekat Kelana Jaya. Dekat je. Tau? Hahah, If taktau check dekat map ye.

No.Phone : Mintak dekat aku <3

Warna kegemaran :         


M.kegemaran : Nasi goreng cina, mee ladna and masakan mak aku lah (:

M.kegemaran : Orange juice, Apple juice and Milo ice *Wah terliur plk, Belanja wei? (:

Hobi : Tidur,makan,surf internet,tidur,makan,surf internet *Macam takde life kan. Hihi

Cita-cita : Menjadi doktor pakar bedah yang berjaya dan berkahwin dengan Yoseob 
sekolah : Oh yeaaah! SMK Kelana Jaya. Superb school *-.-'
Favourite artis : Yoseob, Cody simpsons and Beast also also David archuletta *Semua laki! Gatai :P
                              
                    Thats all about me. Wanna know more? Ask me.

No comments:

Post a Comment