Wednesday, March 16, 2011

Sunway Pyramid,

Hehehehe, gambar sebelum nak pegi sunway. Sempat lagi tu amek gambar dekat webcaam. Hihi (:


Okay okay, aku nak cite for harini je. Hm have fun laah jugaak. Mule2 gerak dengan Aina Alia, Afrina Afza also Aqilah. Lepas sampai sane kiteorg terus beli tiket wayang, Cerita 'Mars need mom' Cerita die okay lahh kot. Ade part sedih cerita tu. Aku pon menangis kat dalam wayang tu. Hihi ;') Okay then sebelum tu kiteorg jumpe Amril and syafiqah so lepaak lepaak sekejaap dengan dorang. Best best! Yang si Aqilah asik menggila je dengan Afza. Aku yang pening tengok dorang. Hehe, lepastu kiteorg pon berpecah. Ingatkan nak balik terus. Pastu tetibe je Huda datang kat sunway tu. Tak jadi nak balik rumah. Disebab kann kiteorg baik kiteorg pon temankan lah die pergi main game dekat atas wayang tu. Pastu kat sane Huda belanja aku main game menari2 tu. Kiteorg battle wei. Nk tau sape menang? Hihi, biaar aku jawap kan ---> Aku aku! *eceh eceh, poyo pulak* Hahah, lantak lah kan? :p After that aku dah penat kiteorg pon balik rumah pukul 5. Sebelum tu pegi pasar dulu! Pukul 7 baru balik. Lepas habes lepak2 semua. Eh eh, thats all or today. Byee <3

No comments:

Post a Comment