Monday, March 14, 2011

Iklimaaa.

Hoooooi makcik! Hhehe, kau tau takpe dowh terkejut berok aku tgk blog kau sebab tetibe je ade nama aku siap ade nama bapak aku yang hot tu , Hm aku ingatkan tak puas hati dengan aku, hahha rupe rupe nye kau saje je cite pasal aku dekat blog kau. Oh takpe takpe. Aku suke tu. Hihi, agak lah wei aku kalau duduk tepi kau asyik nk bercerita je keje nye, kau pon jenis melayan kan. Mulut kau pon tak boleh berhenti nk bercakap. Asik pot pet je keje nye, Pastu bile Cik woo bagi kerja sekolah Bi kadang kadang je buat kn. Tu pon selalu buat kat skolah keje tu semua. Ehh eh, aku maneade ganas wei. Aku kan wanita melayu terakhir. Tak perasan ke ;p hihihi, aha lagi satu aku nak nasihat kan kau jangan selalu tak datang sekolah wei. Nanti mase Bi takde sape duduk tepi aku. Kesorangan aku tanpa hala tuju. * eceh eceh aku dah mule merepek* Untuk tidak aku merepek banyak banyak, aku stop kat sini je untuk harini. Bye! Ehhh tunggu tunggu meh sini aku nak tunjuk kan muka iklima nie. Budak cun lah kate kan. Kene tengok ;p


No comments:

Post a Comment