Saturday, March 19, 2011

Hello hello?

Hey, harini aku nak mengisytiharkan sesuatu ya itu bahawasanya aku dah ade boyfriend baru *ayat tak boleh blah* Korang nak tau tak sape? Ala, malu lah nak bagitau. Biar lah rahsia ~ Hihi, tapi tak boleh hati hati kecil ku asyik suruh aku bagitau dekat korang :P Okay okay aku bagi tau lah siapaaa okay. Act, aku ade dua boyfriend so aku tunjuk dua2 lah. Jangan bagitau orang laen tau? Keep it secret. Malu lah kalau orang laen tau. Tengok gambar kat bawah ni. Taraaaaaaaaaaa * blink blink* Eh sebelum tu baca Bismillah. Jangan cemburu tau (:

 Jejaka idaman pertama,  

                          Hell Yeaahhhh! Cody simpsons my sweetheart <3

Jejaka idaman kedua,

                             Goshhhhhh! Here we go my boyfriend Yoseob <3


P/S : Hahaha, tinggi betul angan angan aku :P Heheh, dorang akan jadi boyfriend aku dalam mimpi  je lah. Sebab aku tau I will never get them (: But, nvm idc. * sadis sadis* haha, padahal hanya Allah je tau mcm mane aku rasaa. Takpe kumbang bukan seekor. Okaay okay aku dah start merepek. Byeee <3

No comments:

Post a Comment