Saturday, March 19, 2011

My brother.

Assalammualaikum wahai makhluk Allah sekalian, Dh makan? Kalau belum jom kita pegi kedai makan dekat restoran mamak. Korang belanjaa <3 okay okay. aku nk cakap lah kan 2 hari berturut turut merupakan hari yang memenatkan. Asik tidur lambat je, Tapi bangun awl. Hihi, hebaat tak? Aku tau tu hebat ;p haha, perasan plk.Nak tau sebab ape? sebab cousin aku yang comel comel belaka datang ke rumah aku sebab nak hntr rombongan meminang for my brotha. so yeaah, ini bermaksud aku akan mendapat kakak ipar nanti.InsyaAllah kalau hubungan dorang berkekalan. But harap2 hubungan dorang kekal lah . Aminn... * cepat cakap aminn sekali* Kiteorg pon tangkap lah gmbr. Nak tengok? Nanti aku upload gmbr. Sekarang tgh busy sekejap. I have to gtg. Bye <3

No comments:

Post a Comment