Wednesday, March 23, 2011

Oh tidaaaaaak

Assalammualaikum semua. Oh tidaaaaaaaaaaaaaak! Yes, Oh tidaaaaaaaaaak! Yeah Oh tidaaaaaaaaak! Aku cuti lagi harini. Yeay yeay tapi yg sadisnya hidup aku merana wei. Muke aku penuh dengan tompok tompok. Habis jahanam muka aku. Tapi biar je lah malas aku nak fikir dah. Hihihi, yang lagi satu aku bengang nie pasal semalam and hari2 sebelum nya. Aku susah nak tidur laaah! Semalam pukul 4 pagi baru aku boleh tidur. Sakit otak kau tau. Aku ingaat masa tak boleh tidur tu nak main laptop pastu kakak aku yang syera tu nk guna plk. Okay takpe lah kn. Then, aku nk msg2 lah kn pastu kakak aku yg sab tu plk amik phone aku. Dia punya phone buat masalah plk -.- Aku pon dengan perasaan yang baik hati bagi je lah dekat kakak aku. See! aku ni baik kan? Hhaha, opss terlebih sudaah *ala ala stacy* Hahaa, okay lah byeee <3

No comments:

Post a Comment