Saturday, April 2, 2011

About yesterday.

Hey hey, whats up guys? Hihihi okaaaay aku nk cerita pasal hari khamis haritu je. Okaaay? Oh haritu aku pegi sekolah masa hari khamis. Sudah sekian lama aku tak hadir ke sekolah sebab sakit demam pelentung's. Huhu masa pagi2 tu aku igtkan taknk gi sekolah kn sebab malas gilaaaa kot  -.- Tapi bila difikirkan balik kn dh bnyk subject aku ketinggalan. Akhirnyaa aku pegi jugak. Lepas aku sampai sekolah aku pon terus beratur, Then dorang tanya aku knp dh lama tak dtg. Pastu syafikah ckp aku kene demam malaria tropika. Sumpah kau merepek pagi2 tu :P Hahaha, okaaay lepastu aku duduk belajar *eceh belajar lh sgt ;p Hihi lps rehat aina dgn aisyah jadi gilaaaaaa *hahha sorry wei. Tapi betul plk yang si aina tu asik jatuhkan botol air je. Yang si aisyah plk asik nk cari gaduh je dgn aku ;P Hahah, tapi takpeeee. Dah biasa. Normal things, Pastu bunyi loceng nk balik rumah. YEAAAAAAY! ingatkan lepas balik rumah nk lepak dgn Aqilah and Huda tapi tak jadi sebab aku gerak Times Square dgn kakak aku. Dorang ajak teman kan. Aku pon ape lagi on je lah kn? Penat gilaaa kot haritu. Tapi takpe dpat bende yang aku nak masa aku dtg sane. Akhirnyaa dpt jugak benda tu <3 Okay okay lepas blik dh sampi rumah igtkan nk tidur terus kn, tetibe je mak ayah aku call suruh turun bwh ajak makan kt luar. Aduh sumpah malas masatu, Tapi nk buat mcm mane kn pegi je lah ~ hihi, okay lah ni je untuk harini byee <3 Eh wait! Tengok lah gmbr aku and kakak2 aku yg gila sebelum nk gi TS. Hope korang enjoy. Blog aku ni takde lah best sgt pon. Kihkihkih (:



No comments:

Post a Comment