Tuesday, March 15, 2011

Cerita.

                                         Sedaaaap ni! Terliur wei ~

Eh eh nie post kedua for today. Hm nak cerita pasal rutin aku harini je. Pagi tadi Farah aqilah call aku nak tanye pasal sunwaay *kalau tak silap* Hihi, then kiteorg bergayut sekejaap. Lepastu pada masa yang sama Huda datang rumah aku, suruh temankan dia pegi 7 Eleven nak beli topup. Aku pon dengan baiknye pon temankan dia. Lepas habis beli topup tu kiteorang terserempak dengan Amril Nurman. Amril nak pergi MBPJ tapi taktau nak naek bus macam mane so kiteorg pon bagitahu die. Eceh eceh, hahaha. Dah lah masetu die bawak anak buah die sekali comeeel gile dowh. Anak buah die dah lah malu dengan perempuaan. Comeel je. After that die jumpe taxi so die terus gi MBPJ. Kiteorg pon dengan penatnye berpatah balik pegi kastam. Aku pon lepak-ing sekejap dekat rumah Huda. Tetibe je handphone aku berbunyi. Ade message lah wei, Hahaha aina suruh aku turun bawah blok B. lepastu dgn menggelabah nye aku terus balik. Ingat kan die dah ade kt bwh blok B. tapi rupe rupe nya takde lagi. Aku pon tunggu lah. Pastu jumpe diaorg ajak lepak . Semua pegi lepak kat rumah aina. Kiteorg maek congkak and speed. For congkak aku menang. Terima ksih terima kasih *muke bahagia* Tapi speed aku tumpas ditangan aina *muke kecewa* Eceh tapi takpe ni just permainan je. Kalah menang adat permainan. Kan Kan? haha, ape2 pon kat rumah Aina Alia best! Dah lah dapt makan meehun. Terima kasih makcik :) Hihi dah lah ni je for todaay, Bye <3

No comments:

Post a Comment