Tuesday, March 22, 2011

Haish, Haih, Huh, Heh.

Asslammualaikum, pembaca blog sekaliaan. How are you? good? Lalalala, Okaay aku tak pegi sekolaah harini nak tau sebab ape? Sebab aku kena demam pelentung. Sakit wei. Pening otak aku. And maybe aku tak dtg sekolah 1 minggu. Okay yg cuti seminggu tu aku sukaaa <3 Tapi mak aku cakap if bintik2 tu still tak hilang aku tak payah pegi sekolah. Hihi, sebab nanti berjangkit dengan orang laen. Tak pasal pasal nanti satu kelas 3B kene demam pelentung ;p Hihi, awesome kaan? Habis muka aku tumbuh bintik bintik wei. Kalau kecik takpe jugak ni besaaar wei. Harap harap takde tinggalkan kesan bintik dekat muka aku bila aku sembuh nanti. If ada jugak merana aku ~ Oh ahaaaa, to my sister Syahirah Bte Ahmad Sarbaini Goodluck for result SPM. Jangan cuak cuak. Lek lek je. Hihi that all for today. Tak boleh nak taip panjang2 pening aku tengok laptop ni lama2. Bye, Ily <3

No comments:

Post a Comment