Friday, June 10, 2011

Umph



Assalammualaikum harini en aku dh bnyk tgk blog orang. Hm bila aku baca cerita hidup dorang dgn aku kn aku rasa mcm tenang sikit. Sebab aku tgk dorang bnyk cerita sedih dn duka tapi dorang kuat. Yes, aku kene kuat nk tempuh segala dugaan. Baru gentle :') kan abah kn? *dulu abah jugak mcm tu kn, hee asya igt lagi* Okay ape ape je lah ntah lah semalam kn aku nangis tanpa sebab *ye aku tau aku gila nangis tanpa sebab*. Dan tetibe je aku rasa nk keluar rumah tengah2 mlm tu nk tenangkn fikiran. Mula2 igtkn mlm tu aku nk study tpi ade benda yg dtg menghantui aku sampai aku menangis then terus tk boleh nk study ): Hmm sampai bila aku nk jadi mcm ni kn? Im so so so teruk. Ikr, hemmm -.- Sejak akhir ahir ni pun aku jarang belajar. Wake up syasya! wake up syasya! Urghhhhh! Mak asya tktau asya boleh straight A ke tk for Pmr thun ni. Asya tk yakin ):

No comments:

Post a Comment