Sunday, June 26, 2011

Too bad

Assalammualaikum! Hii semuaa. Eh sejak akhir2 ni aku tengok aku asik termenung sorang diri je. Dh mcm org gila pun ade jugak. Okay lupe kan k. Hm haritu pegi keluar dengan family sebab ada hal. Lepas habis hal tu igtkan nk blik terus tpi rupa rupanya mak aku suruh gerak kt KLCC. Nk tau buat ape? Heheh hntr adik aku nana yg gedik tu pegi ceramah motivasi. Pastu aku ckp kt dia padan muka tau. Then tetibe je mak aku ckp mcm ni "asya pun ada ceramah gak. Tapi kem lah. Asya tidur sana 3 hari" Wah mmg meraung lah kan aku ckp. Aku taknakkkkk! Tapi nk buat mcm mane en kena dgr cakap ibu. Okay then lepas tu kakak aku ajak gi petrosains, aku pun follow jw. Adik aku yg nana tu tk follow sbb kene pegi motivasi, Wakakaka padan muka kau. Belajar lah kau sampai lebam ;p Hihihi pastu ade lah tgkp2 gmbr sikit.



Senget kan kepala anda. Exercise sikit ;p



No comments:

Post a Comment