Saturday, June 4, 2011

For You Aina alia :-)

Ini dia birthday girl kita yang cantik ni hihi saje je amik gambar ni ade nama buah hati keasayangan dia :p

Ini gambr aku dengan dia. Nk jugak selit gmbr aku kt sini ;p

Assalammualaikum, hey makcik Happy Birthdaay ye. Hihih nampak tk gmbr kt atas tu? Ini dia kawan aku yang sekepala dgn aku kalau bab2 lelaki ;p  Yeaah aku tau dia lawa kan. Budak hot ni tau. Ramai org nk dekat dia. Okay okay semoga kau dimurahkan rezeki ye and berjaya didunia and akhirat. Eh aina thanks lah sebab dah lama kawan dengan aku. And banyak bersabar masa duduk tepi sebelah aku dekat kelas. Biasa lah kan aku dengan aisyah comeel tu kan always bergaduh. Harap kau faham lah ye. Kiteorg gaduh bukan ape saje nk memeriahkan suasana ;p Huhuhu kalau korang nk tau kalau aku dgn aisyah gaduh, kiteorg mesti suruh aina duduk tengah2 supaya kiteorg dh tk gaduh dh.Lagi satu thanks jugak sebab kadang kadang ajar aku math and science. Aku ni kan otak lembab sikit. Biase lah tu en? Okaay tu je lah ye untuk harini? Ape ape pun happy birthdaay sekali lagi ye cik adik manis. Lagisatu goodluck for PMR. Hope kita semua dapat straight A ye dlm pmr. Amin.. :-)

No comments:

Post a Comment