Wednesday, June 8, 2011

HII :D


Assalammualaikum semua wahai makhluk makhluk Allah sekalian. Whats up? K lets begin, jyeaaah hari selasa baru keluar hari tu. Pergi Times Square. Sbnrnye mule mule nk pegi dengan kakak aku but tetibe dia ade hal. Haihh ape lah -.- Then cepat cepat sari org ajak teman. So Aqilah dapat keluar. Alhamdulillah hihi. Yg lain kebanyakkan tusyen tk boleh keluar. Kiteorg pegi cosmo world. Walawei pening otak aku main benda tu sampai muntah. Hihihi, tapi best kot. Menggila dengan Aqilah main dekat sana,. Tapi sayang permainan kt sana sikit sana. Sepatutnya tambah lh lagi :/ K pape je laah. Then patut nya harini kalau boleh nk teman kan iklima pegi tengok karak. Tetibe je cikgu text last minute cakap hari rabu ade tusyen. Haihh panas je aku, bukan nk cakap awal awal. Tapi tkpe lah bukannya salah cikgu pon. Tadi tusyen sikit je pun datang dalm 6 org mcm tu je pun. Esok ade tusyen jugak gabung dengan kelas A *Yeaaaay best nyaa -.-* Blerghh memang tk ah kn. Sorry. Ehem harini tk gabung tenang sikit jiwa aku :D Boleh belajar betul betul. Bayangkan la rabu, khamis, jumaat, sabtu and ahad ni ade tusyen. Wahhh, memang tk keluar jalan jalan lh aku kn duduk rumah je. Study time dear <3 Yeaaaay sungguh seronok -.- Boleh jadi gila kot. Hihi okaay itu je lah untuk harini. Btw cepaat nya masa berlalu dh nk bukak sekolah balik. Huwaaa malas nya nk pegi. Dah tk boleh tidur lambat and bangun lmbt dah -.- Tapi tkpe la. Chop chop baru aku perasan trial pmr dah nk dekaat D: Ohmygod, K aku takut tk prepare ape ape lngsung. So naisss kn (Y) Okay lah nk chow mau keluar study <3

p/s : warna warni plk post kali ni. Serabut pulak. Tapi tkpe lah mls nk edit balik ;p 

No comments:

Post a Comment