Saturday, June 18, 2011

Hiii, nk tau tk hari jumaat haritu kena inject. Serious sakit, tk tipu okaay. Sekarang ni tangan belah kiri aku lebam dol. Sampai demam, hishh memang sadis lah kn. Tadi aku on facebook and nk tau ape aku jumpa? Arghh tk pyh cakap lah kn, punah wei perasaan aku. Hahaha kesah pulak kn. Sbnrnya tkde lh punah sgt pun cuma agk terkejut sikit. Tk sangka perangai dia mcm tu. Okay jomm tukar topik. Hee masa hri jumaat tu best kot sebab cikgu ramai tk masuk. So naisssss. Hihihi, ape lagi kn merayap je lah keje aku. Bukan selalu pun kn (Y) Tadi ade tusyen. Igtn mula mula tu tknk pergi sebab sakit perut plus demam. Tapi bila pikir pikir balik ade math. So , tknk miss kelas math. Dah lah aku ni lembab -.-' K aku sedar. Tadi kt tusyen huda bny buat lawak bodoh. Hihihi Wei Pmr dah nk dekat T.T weiiii mampus aku. Dah lah tk buat revision lngsung. Ishh teruk gila aku ni. Bila nk berubah pun aku tktau lah. Pape je lah. Hahaha btw tdi kn aku jumpa someone <3 Wah dia comel gila okay. Tk tipu. Okay tipu je ;p Nahh ade gmbr sikit. Bosan wei mase tu.

Ape pandang2? Lu langsi lu mati ;p

Yeaahh biru coklat. Tk sesuai lngsung. Ade aku kesah?

Hehe, letk gmbr ni sebab suka background belakang tu

No comments:

Post a Comment