Wednesday, June 1, 2011


Assalammualaikum wahai makhluk2 ALLAH sekalian. Jawab salam tu dulu. Hm nampak gambar diatas tu? Yeaahh, thumbs down (N) Harini sepatutnya keluar. Tapi tak jadi. Arghhhh dah lah bosan duduk rumah ni. Eh nak tau tk semalam aku mimpi benda yg sangat sangat bangang. Seriously do, bila aku bangun je dari tidur terus terkejut aku. Nk tau kenapa aku terkejut? Ahaaa, sebab tak solat subuh lagi *amik bantal sorok bwh kerusi. Hihi, terkejut eden. Aha, tu tandanya aku mimpi mcm tu sbb ayah aku ssuruh solah subuh kot. *Okay dah mula merepek -.- . Ehem malam semalam kan aku temankan aqilah pegi beli topup dekat amethyst. Alang2 tu ajak die study terus lah kn dengan syiraa gila tu sekali. Mase tgh study tu terjumpa nani dekat bwh. Alololo, dia sangat ayu dan muka dia baik gila. Hahha jangan mrh ye makcik ;p Dalam puul 9 lebih tu mak syira call suruh dia pegi temankan mak dia pegi gurdian. So tinggal aku dgn aqilah je, Nani mase tu dah blik rumah dia setelah dipanggil oleh kakak dan adik adik kesayangan nya. Huhu So tinggal kami berdua je. Sweet tk? :P ahaa, okaay merepek lagi. Kiteorg pun bersembang sembang, Bukannya belajar. Nk tau sbb ape kiteorg tk belajar? disebab kan ade sesuatu yg berlaku pada kiteorg mase tu. Ade something dtg kt kiteorg. Dah lah tknk cite psl tu dah. Benda dah lepas, jangn diingat lagi. Hihihi, k lah sampai sini saje. Bye bye <3 Thanks for reading. * ade ke org baca? K pape je lah. Kesah pulak aku kn. Hihi :-)

No comments:

Post a Comment