Monday, June 20, 2011

Ade aku kisah?

Nampak tajuk kt ats tu? Tk nmpk? Umur pendek kot. Rabun ke? Nk aku temankn gi giant belikan cermin mata. Nak ke? Meh sini jom. Alang alang tu jom belanja aku tutti frutti. Nnti dapat cuci2 mata *K merepek habis. Eh nk tanya satu soalan ni. Tengok soalan di bawah .

Kenapa botak juvana handsome sgt? Soalan cepumas ni. Cepat jawab.
Aku perah otak aku, sebab soalan ni ditanya oleh org bodoh mcm aku.
Okay jwpnnya sbb Allah dh buat muka dia mcm tu. 
Wahhhhh, teror tk jwpn aku? Tepuk tangan cepat
Ape boleh buat, trima je lah. 
Hishh tapi aku cair lh tgk muka dia. 
K aku benci dia.
Eh jap tetiba TERsuka balik. 
Kenapa dgn aku ni?
What happen syasya? Angau lah ni aku ni. Tk senonoh betul
Gatal lah aku ni. Hihihi mcm korang tk penah plk yg diluar sana tu ;p
Bik ngaku cepat. No malu malu ;p

P/S : Abaikan post ni. Aku mmg suka merepek bila nampak something yg aku suka :D nk tau ape yg aku nmpk? Hmmmm, esok aku gitau, kalau aku rajin. Tadi makhluk Allah tu IM aku! Wah memang cair do. Dh lama tk chat dgn dia <3 atotototototo. Hihihi. 

No comments:

Post a Comment