Friday, April 29, 2011

Whats up?

Assalammualaikum semua. Salam satu malaysia *Shit! I hate BIJAN. Okay aku nk tukar trademark tu, salam satu agama Islam. Hm ape khabar semua? Hihihi, okay tak pyh jawab. Taknk tahu pun ;p Okaay, nampak tak gmbr dekat atas tu? Nak tau kenapa aku letak gambar tu? Hihihi, sebab muke aku dengan budak tu hampir same en en en? :P *eceh perasan habis. Main main je! Okay mcm mane dgn life korang? Aku punya life teruk gilaaaaaaaaaaa kot -.- banyak dugaaan. Hm, dah lah nk PMR dah, mkin stress kau tau. Eh bttw nk tau haritu kn aku pegi temankan hadirah huda pegi photostat kertas sejarah tau. Then, mase tu hujan lebat gila kot, petir pun bunyi kuat gila. Seraaaaaaam nk mampus. Sampai aku ckp dekat hati aku mcm ni 'Nak kiamat dh ke' Lol, ingat mati tu.Okay sambung cerita masa aku tengah jalan2 tu jalan licin gila hang tau. Punya lah excited aku jalan lepastu terjatuh plk, pastu payung dh jatuh then dah melambung jauh. Aku pun jerit lah nama  huda tau... dia tak dengar kau tau. Mase tu dia dh jalan ke depan dah. Then lepastu aku jerit sekuat hati aku baru dia dgr. Aku igtkan die terus nk tolong aku, rupe2 nye die gi gelak kan aku puas2. Siooot je -.- Yang lebih malang tu, tali selipar aku putus. Dah lah tgh hujan  kesejukkan plk. Tapi ape2 pun mase aku jatuh tu, BESSSST GILA GILA GILA! seriously, aku and Huda gelak puas2 kau tau. I have to gtg. tatata :')

No comments:

Post a Comment