Saturday, April 9, 2011

Tak berperikemanusiaan langsung!

Asslammualaikum, Haih harini aku nk luahkan perasaan sikit...

Wei pihak media yang mengatakan ayah aku bunuh diri, korang memang bodoh! takde otak! Kau pikir ayah aku gila? Tak waras? Wei bapak aku tu berfikiran matang and masih waras takde maknanye nk bunuh diri. Pastu ade org yg sokong SPRM kata mcm ni yg SPRM sekarang dh berjaya kerana boleh menyebab kan org bunuh diri. Hoi ! kau ingat bapak aku bersalah ke? kepala hotak kau! Kau tak pikir ke bila kau ckp mcm tu buat tambah dosa je. Buat malu org Islam je! Fikir lah dulu guna otak sebelum ckp mcm tu. Kau jgn ingat pangkat kau tinggi dekat dunia nie, kau nk kutuk org suke2 je! Nanti dekat akhirat nnti Allah balas semuanye. Jangan igt kau boleh terlepas! Aku tau lah bapak aku tu mcm mane, aku kenal bapak aku siapa! Kau tak pyh nk reka2 cerita ye wartawan! If taktau ape2, tak pyh nk buat cerita bukan2. Duduk diam2 je lah mangkuk -.-
Ade surat khabar kata maybe bapak aku mati disebabkan 'TERjatuh bnggunaan' and media ckp maybe bpk aku nk tengok pemandangan indah, Hoi , ape yg indah nya pemandangan dekat SPRM tu? Takde yg indah langsung. Lebih baek bpk aku tgk dekat tmpt laen. Dah lah tingkap dekat SPRM tu kecil. Memang tak logik langsung okaaay! Pastu ckp maybe bapak aku 'Bunuh diri' Wei wartawan if bapak aku nk bunuh diri pon lah kan buat ape bapak aku nk bunuh diri dkat pejabat SPRM yg dekat tgkt tiga ?? Sedangkan rumah dekat kastam ni lagi tinggi, Kenapa bpk aku nk taknk bunuh diri dekat rumah je? Dah sah2 lah, bapak aku tak bunuh diri! Haih panas je aku dgn pihak media ni -.-

No comments:

Post a Comment