Sunday, April 3, 2011

Eh, kaaaaau!

Dimulakan dengan bismillahirahmanirahim dan assalammualaikum para pembaca. Hihi, ehhh nk tau something? Harini Birthdaaay kawan saya. Nk tau sape? Name dia Nor Aqilah Bte sabri. Nak tengok gmbr dia? Meh sini. Lawaaaa gila dia :)
       
Okay okay sengetkan kepala  sikit. Exercise kepala. hihi ~                 

 

Semalam pegi giant and makan makan sikit dengan aqilah. Hihihi lepastu terasa bosan kiteorg pergi ke sesuatu tempat. Nak tau? Ala, tak payah lah tau ;p hahaha. Okay okay ape ape pun aku just nak cakap Happy Birthday yang ke fifteen kawan <3 Hope kau selalu bahagia and selamat didunia and akhirat. If aku ade buat salah dekat kau, aku mintak maaf ye? Okay masa aku tengah bosan2 tu aku berwebcam sekejap *sekejap ke? :P hahaha. Agak lama lah. Nk tengok? come here!


              Sumpah bosan gila gila dowh time nie -.-

No comments:

Post a Comment