Tuesday, April 19, 2011

Baca je lah.Jangan banyak tanya. Okaaaay?

Salam. Hey hoooo! Sumpah tengah bosaaaan tahap kucing meneran dah nie -.-'
Just read this kayh.

Kau ingat kau dan cukup handsome hah gedik? -.-'
--> Hee, Kau memang sangat handsome sebenarnya sayang <3

Kau ingat kau dah cukup macho hah poyo? -.-
-->Yess, Kau memang dah cukup macho bagi aku dear <3

Kau ingat kau dah cukup baik sangat dengan aku hah? -.-'
-->Lol, Kau memang dah cukup baek dengan aku darl <3

Kau ingat kau dah sweet habis lah dengan aku, sampai boleh buat aku cair? -.-'
-->Hm, Kau memang sweet gila do sampai buat aku cair selalu <3

Kau ingat kau dah cukup caring dengan aku? -.-
-->Sumpah kau dah terlebih caring dengan aku. Lebih daripada cukup <3

Kau ingat kau dah cukup perfect bagi aku hah? -.-
-->My dear, Sorry kau tak cukup perfect bagi aku. Because no one is perfect in this world. But Im still you.

Hihihihi, Bosan sangat this time. So, tulis lah bende tak berafedah ni dekat blog kan. Hee, lagipun ni blog aku kan. So, sukehati aku nak tulis ape ape pun. Terima kasih jika ada sudi yang membaca <3 Salam. Tatataa, take care. 






     Okay sila abaikan post ini. Terima kasih (:

No comments:

Post a Comment