Thursday, April 7, 2011

Dugaan

Asslammualaikum, Harini aku nk Cerita pasal arwah ayah aku. Arwah ayah aku meninggal 6.4.2011 Hm, hari yang tidak akan aku lupa sampai bila bila. Kali terakhir jumpa ayah aku masa ayah aku hantar aku pegi sekolah. Hm sumpah muka ayah aku baik sangat masa tu. Asya rasa mcm nk duduk je dgn abah lama2 mase tu. Tapi tak sangka benda ni semua akan berlaku. Tapi nk buat mcm mane dah sampai masa nya abah kembali. Abah berehat lah ye abah.  Cukup cukup lah abah dah terseksa dekat dunia ni.Kesian abah, terseksa dekat tempat kejadian  tu. Semoga abah ditempatkan bersama sama org beriman. Abah jangan risau ye abah, keadilan akan berpihak kepada org yag jujur. Kiteorg akn tegakkan keadilan untuk abah akan bersihkan nama abah. Asya harap abah tenang dekat sana. Tadi muka abah suci je asya tengok. Lega hati sebab pengebumian abah berjalan lancar. Orang yang mandikan abah pon ckp yg senang je dorang nk mandi kan abah :") Tkpe, kiteorg semua redha abah. Lagi satu kiteorg tak percaya semua khabar angin abah bunuh diri tu. Asya tau abah tak salah tetapi dianayai. Orang yang buat abah tu akan dapat balasan yg setimpal nya nnti. Allah tu maha adil. Semua ni mesti ada hikmah. Now, asya nk ckap satu je asya bangga dapat ayah yang  baek hati, jujur dan penyabar mcm abah. Bertuah asya dpt ayah mcm abah <3 Kepada org2 yg berkenaan sudah sudah lah tu buat fitnah. Jangan aib kan bapak aku lagi.

p/s : Tk sempat abah nk pegi haji dgn emak tahun ni , Dah tak dpt dgr dh abah nyanyi lagi 'senyum' lagu fav abah tu, Dah tak dpt nk gurau2 dgn abah dah, Dah tak dpt makan same same dgn abah dah, Dah tak dapat nk jogging dgn abah dah, Dh tak dapat abah ajar asya maen tennis dah. Dh tak dpt abah hantar asya pegi sekolah pagi, Dah tak dpt asya cium pipi and tangan abah. Okay fine, kalau aku senaraikan semua benda yg aku selalu buat dengan arwah, terlalu banyaak! Terlalu banyak kenangan manis dengan abah. Sbenarnya Asya rindu sgt dekat abah. I miss you so much :'( Asya nk peluk abah kalau boleh. Tapi semua tu tk kn berlaku lagi.



I LOVE YOU SO MUCH, ASYA BANGGA DAPAT JADI ANAK ABAH! <3 :")

2 comments:

  1. SYASYA , mengalir air mata aku baca weyhh .. Sabar yee .. Aku mula sedar weyhh atas kejadian yg menimpa ayah kau .. aku sedar kita semuaa akan berpisah .. aku mula belajar untuk merapatkan hubungan diantara family aku ... tp , sangkaan aku salah .. Sya , aku sedar kita akan bersama ngn org tersayang sekali jee .. tp aku tatau la weyhh nape aku rase mcm tak boleh naa rapat ngn family akuu .. ego kee aku ?

    ReplyDelete
  2. Hm,ni just luahan hati aku je. Lebih baek kau jgn ego. Takut nnti kau akan menyesal. Sementara dorang maseh hidup lebih baek kau syg dorang and luangkan mase dgn dorang sepenuh penuh nye. Menyesal kemudian tak gune. Sayangi org tu sementara dia masih hidup (:

    ReplyDelete