Monday, May 30, 2011

Tak sangka


Assalammualaikum semuaaa! Hahaha yeaaah nampak tajuk diatas? Hihi, yeaap tak sangka aku dah boleh update blog aku balik. Sudah sekian lamanya aku menunggu kan saat ini. Pelik pelik je blog ni, mcm taik je ouh  -.- Okay sorry blog. Eh now dah cuti dua minggu kan, so macam mane cuti korang? best tak? Mesti ade yang balik kampung kan. Hm tengok lah macam aku tak balik kot. Bosan gila duduk rumah. Nk study pun malas Haih ape nk jadi lah aku ni. Tadi aku tengok facebook 'Si dia', perghh bila aku tengok aku sentap kot. *masuk bilik campak bantal* Seriously, blerghhh -.- Kau punya ayat semua tak boleh pakai. Pegi terjun lah dekat taman tasik kelana jaya tu eh tak payah lah terjunn dalam tu tak sampai hati aku tengok. Kau terjun dekat sungai rajang baru best sikit lagi dalam dari taman tasik tu, biar tk payah tengok muka kau dah. Biar aman sikit hidup aku. Tapi aku takut one day aku rindu nk gurau2 plk dgn kau ;p Hihihi. Okay ape ape je lah. Rutin harian aku di rumah nampak nya tidur, makan, online. Tu jelah hihi. Macam takde life kan? Aku tau tu. Heee. Tapi takpe esok nk kuar jalan jalan. So banyak kan bersabar ye syasya baik :p *Talking to myself*

No comments:

Post a Comment