Friday, May 13, 2011

Lelaki idaman.



Assalammualaikum warahmatullah hiwabarakatuh semuaaa, Hihihi cube baca yang dekat atas ni 'Lelaki idaman' tuhh, Atas tu ciri ciri yg aku nak. Hahaha, macam boleh dapat je en? Tapi aku kesah ape, aku nk berangan sekejap dekat blog ni. Nak menggedik kt BLOG AKU.

----> Kalau boleh kan aku nak boyfriend aku call aku setiap malam and also text aku bila die dah bangun pagi. Pastu die akn cakap mcm ni 'goodmorning my sunshine' comeel je :) And yang pling aku suka die pandai melawak. Best ouh kalau dapat bf mcm tu. Everydaay gelak je dengan dia. Then sebelum dia nak tidur dia akan call aku dulu pastu borak borak dgn aku sampai die dah nk tidur <3 kihkih bestnye kalau dapaaat ape yang aku nak. Tapi I know tak kn terjadi. Tapi aku tak kesah. Ni just nk berangan je. Hahaha, bukan selalu pon berangan dekat blog sendiri :) Btw kan, ape yang aku nak ciri2 lelaki idaman. Aina pon same je ciri2 yg die nak. Memang sekepala betul kalau bab2 laki ni ;p

No comments:

Post a Comment