Thursday, May 19, 2011

Exaaaaaam -.-

Hey, okaaaay dah tengok tittle dekat atas tu? Takpe takpe biar aku tulis balik 'EXAAAM' Yess, exam week derr *rempit rempit* Ikr, hihihi. K whatever. Tadi exam Agama, sivik also BI paper 1. Agama dengan sivik boleh tahan lagi. Tapi bila sampai Bi, walawei macam taik wei. Tak paham sangat oh soalan dia -.- Hihih bagi aku lah. Tapi untuk orang lain tu aku taktau lah. Aku ni bukannye pandai sangat pun. Mase buat exam agama tu, perut aku meragam. Cis, kacau line betul perut aku ni, dah lah tgh sedap sedap usha someone ni. Nak buat cmne en manja betul perut aku ni -.- mase rehat aku mkn nasi lemak n fishball *kalau tak silaap* nk bagi perut aku ni diaam. Alhamdulillah lepas tu perut dah okaay. Hihihi, :) Aku tau aku ni merepek, dah dah tak payahh baca post ni. Sila abaikan :D
 
Hihi, with my anoying sistaa. Baru balik sekolaah ni.

No comments:

Post a Comment