Friday, November 11, 2011

Life.

My wish.....
Assalammualaikum, kadang kadang aku rasa aku ni dh tk berguna untuk hidup. Tapi sangkaan aku salah. Kadang kadang  aku sedih tengok manusia zaman sekarang. Ye, termasuk aku. Aku dah banyak buat salah dekat orang sekeliling aku. Maaf aku tk boleh lari dari kesilapan. No one is perfect. Kadang2 aku duduk sorang2 aku akan menangis. Memikirkan ape yang akan jadi dekat aku bila besar nnti.  Sempat ke aku menggembirakan emak aku? Bila nyawa aku ditarik. sempat ke aku bertaubat? Sudah cukup ke amalan baik aku? Sometimes aku rasa biarlah aku mati awal awal, sbb dh taknk tambah dosa duduk dekat dunia yang sementara ni. But, aku fikir balik amalan baik aku dah cukup ke untuk aku mengadap Allah? Hmm. Ape ape pun aku nak mintak maaf dekat sesiapa yang aku pernah buat salah. Sorry,


P/S: Ni hanya luahan semata mata. Abaikan kalau rasa meluat. Terima kasih. Aku hanya insan biasa yang sering melakukan kesalahan.

No comments:

Post a Comment