Tuesday, November 1, 2011

:DD

Assalammualaikum, hee ape khabar? K haa nk cerita pasal harini. 1.11.11 nampak tu? Tarikh yang sangat comeel. Haa harini aku datang sekolah lambat sbb kakak aku tetibe deman then dia suruh aku pegi sekolah sendiri. Then, jalan kaki dgn Dira Tembam. Hm tetibe tgh jalan aku sakit perut. Sumpah tkde mood masa tu. Kesian huda kene marah. Maaf eh ;p Then gerak gi lawatan dekat library shah alam pastu yayasan ape ntah namanya. Wow! now baru aku tau Al quran termahal RM 100 juta. Mahal kan? Gilaaa ah. Aku pun nk beli mcm tu. Eceh mcm kaya je aku ni. Tapi kan kt library dekat shah alam tu serious best! Aku suka ouh. Sampai main bowling lagi tu kt TV kt situ. Tu pun ade budak kecik tu ajar. Perghh fail gilaa. Eh rasa nye ni je lah eh untuk harini? Byee :)

No comments:

Post a Comment