Wednesday, October 26, 2011

Love like a love song baby.

Assalammualaikum. Tak jawab dosa. Eh eh ni haaa nk cakap ni. Now I found my true love. Nk tau tk sapa dia? Haaaaa tknk gitau lerr. Malu la titew ;p Hikhik biar lah aku simpan semua rasa gembira ni. Haaaa nk tau sikit sikit tk pasal dia? *baik korang ckp nak* Hihihi bila dia senyum kan muka dia manis sikit. Ya Allah sengih sorang sorang aku bila tengok muka dia. Handsome gila. Kau faham tak! Handsome gilaaa T.T Eh eh takpe ah aku nk tunjuk korang ler gmbr dia. Dia artis korea ;D



Eh nmpk dia buat peace tu? Aku yg ajar dia. Watlek watpeace ;)

Gmbr dia dari tepi. Mak aihh cair aku nokk.

 
Kau nmpk tu. Dia senyum! Cair ahhh 


Kalau korang rasa dia still tk handsome. Cuba try tengok cerita wonderful life. Korea punya cerita. Terserlah kecomelan dia. Kalah 'si dia' Hihihi

No comments:

Post a Comment