Thursday, October 20, 2011

Lalala

Assalammualaikum. Hm ape khabar semua? Dah lama tk update blog do. Terasa diriku seperti tidak lengkap tanpamu blog. Haaa aku dh mula merepek. Eh eh nk cerita pasal harini 20.10.11 hm harini ade telematch kt sekolah. Mula mula huda and farah cakap dorang pegi sekolah. Then tak jadi pulak tiba tiba. Tapi takpe lah kan nasib baik lah ade rusydina, aina, mimi and ramai lagi lah kan. Ade jugak peneman en ;p Hm antara game yang ade kt telematch tu, isi air dalam botol tanpa menggunakan air kt paip. Haa nk tau kiteorg guna air ape? Air kt kolam ikan do. Haha tapi rasa rasa nya air kolam tu baru dibersihkan kot. *think positive* pastu reka ayat something pastu kuiz. Haa yang paling tk menahan tu kena bwk bola pingpong kt atas getah. Aku kena cium bola tu dgn hazirah. Sekali lagi aku igt kan aku cium bola tu tau. Hoho mmg nk gelak je aku buat mcm tu. Lps semua telematch habis kiteorg duduk dewan dgr ceramah. Ya Allah, gila gila bosan do. Dh lah pasal kereta semua tu. Mmg aku tk minat lh kn. Aku dgn rusy keluar jap pegi tandas lps dgr ceramah semua tu. Pastu kiteorg amik keputusan nk pegi library. Last2 nmpk budak form 3 kt atas tu. Ape lagi join lah kan. Hihihi lps dh bosan duduk kt library aku ajak rusy pegi beli makanan kt kantin. Ye, aku mmg kuat makan pun. Patu Pn. Leong nmpk kiteorg. Hehehe dia suruh masuk dewan. Sorry cikgu ;p Eh eh tgk lah bmr kt bawah ni 

Siti Rusydina ;)

Kt library ~

Nampak awan tu? Indahnyaa :)

Haaa ni yang tk boleh blah ni ~
 P/S: Gambar ni semua diambil dari aina punya camera. Hii :)

No comments:

Post a Comment