Tuesday, June 25, 2013

Pedih

Assalammualaikum. Sudah sekian lama patik tiidak meng-update blog. Heheh ^^ Nowwwww dah ingat password. Hehehe yehaaaaa! :D Okay dah. harini rasa macam nak luahkan something :> Okay ini untuk kau sebenarnya machaaa. Kadang kadang rasa pelik. Dah selalu sangat jadi macam ni wehh. Bukan sekali dua. Siapa tak pedih? Pedih wehhh~ Kadang kadang ada jugak terpikir, aku yang salah ke? aku yang tak reti nak faham kau ke? rasa bosan jugak dengan diri sendiri sebab asyik mintak benda yang sama je dari kau . Hmmm~ Kalau lah boleh undurkan masa.... aku nak ubah macam macam. Tapi semua benda dah jadi. Ye~ Kau dah besar. Banyak tanggungjawab en? So yeah , go on lah :) Dah 2 bulan lebih rasanya aku pendam semua ni. Fuhhh pedih weh. First time rasa macam ni. Kau bukan lagi orang yang aku kenal 2 tahun lepas :) well I miss the old you :>  Penat sebenarnya kena pendam sorang sorang .The end.

No comments:

Post a Comment