Sunday, August 7, 2011

No title.

Asslammualaikum, haii dah prepare nk trial PMR wahai pelajar2 semua? Hihihi aku belum lagi. Tak study ape ape lngsung asik mengadap komputer je. Haihhh masalah betul aku ni en? Nk dapat 8A dlm PMR tapi lngsung tknk berusaha. Ye aku sedar. Mane tak nya banyak sangat dugaan hidup. Hmm hidup ni kalau takda dugaan mmg tk sah kan. Tapi bila pikir pikir balik bagus jugak bila ade dugaan ni. Bila ade dugaan takde lah kita lalai sgt. Sesetengah org bila dia dh bahagia sgt dia akn lupe kan Allah. Same mcm aku. Aku tergolong dripada org tu. Aku sedar jgk en. Tapi aku cadang bulan puasa yg indah ni aku harap aku boleh ubah perangai aku. Aha and  lagi satu cuba bayangkn kalau hidup kita lngsung takde kesedihan, asih gelak je. Tak ke bosan? Macam org gila pun ade jugak. Bak kate pepatah 'Kalau takde kepahitan bagaimana nk merasai kemanisan" Wahhh hihihi pepatah ni aku baca kt sekolah rendah aku dulu. Ingat lagi wei ;p Hebat tk? *Ish ish tk baik riak* Itu je lah baiii <3


Make your life happy ;)




No matter how suck your life, just take it easy and remember Allah always there for you <3

No comments:

Post a Comment