Thursday, August 5, 2010

To my haters :D

to my haters Pictures, Images and Photos
                  ngee ngeee :D


HELLO PEOPLES , hmm weyh terima kasih la ye kepada sesiapa yg suke kutuk aku belakang , takpe takpe . aku tak kesah la weyh . And lagi satu aku tau sape yg kutuk aku , jangan fikir aku tak tahu ye . tapi aku malas nk cari gaduh , korang buat je la ape yang korang nk ye , janji korang happy selalu .aku mlas nk cari gaduh , mcm budak kecik la gaduh2 nie . ape ape pon aku nk mintak maaf kalau ape yg aku buat dekat korang menyakit kan hati korang , kalau aku ade buat salah sila tegur aku ye . Biase la tu manusia kn tak boleh lari dari kesilapan . Semua manusia pernah buat kesalahan . So , kalau still nk benci aku benci je lah ye .  thats all for today , Goodbye ... and one more thing to all my haters I LOVE YOU :D

No comments:

Post a Comment